Huurders - Ocean Group
top of page
DSC00073-min.jpg

HUURDERS

MyOcean (Huurdersportaal)

Als huurder van Ocean Group kan je op deze pagina belangrijke informatie terugvinden. Voor storings- en onderhoudsmeldingen kan je gebruiken maken van het MyOcean huurdersportaal.

  • Facebook icon
  • Linkedin icon
  • Twitter icon
MyOcean

Veel gestelde vragen

Hoe maak ik een melding?

Log in bij MyOcean en klik op meldingen, vul daar de gevraagde gegevens in. Wij zullen je zo snel mogelijk van dienst zijn.

Mijn sleutel is kwijt/kapot.

Indien dit een spoedgeval betreft, kan je het beste een mailtje sturen naar spoed@ocean.nl. In alle andere gevallen dien je dit te melden via MyOcean.

Er is ingebroken in mijn huis, wat nu?

Bel het alarmnummer (112) en doe aangifte, neem daarna contact met ons op.

Ik heb geen warm water.

Maak een melding via MyOceanIn geval van spoed kan je het beste een mailtje sturen naar spoed@ocean.nl

Ik kan de huur niet op tijd betalen, wat nu?

Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op. Stuur een mail naar rentals@ocean.nl

Heb je meer vragen?

Download dan de Woonmap hieronder. Staat je vraag niet in de woonmap? Neem dan contact met ons op.

FAQs

Verhalen van huurders

Downloads

Downloads

Lorentzplein 4 Richard Mulder Fotografie
Downloads

Meer over Ocean Group

Over ons

Lees meer over Ocean Group.

Krijg inzicht over wie wij zijn, wat we doen en wat onze waarden zijn.

Activiteiten

Lees meer over onze activiteiten.

Een complete overview van onze bedrijfswerkzaamheden.

Projecten

Bekijk onze projecten, deze bestaan uit zowel residentieel als commercieel vastgoed.

bottom of page