VASTGOED MET
EEN VISIE
HUURDERS
Veel gestelde vragen
Hoe maak ik een melding?
Log in bij MyOcean en klik op meldingen, vul daar de gevraagde gegevens in. Wij zullen je zo snel mogelijk van dienst zijn.
Mijn sleutel is kwijt/kapot.
Indien dit een spoedgeval betreft, kan je het beste een mailtje sturen naar spoed@ocean.nl. In alle andere gevallen dien je dit te melden via MyOcean.
Er is ingebroken in mijn huis, wat nu?
Bel het alarmnummer (112) en doe aangifte, neem daarna contact met ons op.​
Ik heb geen warm water.
Maak een melding via MyOcean. In geval van spoed kan je het beste een mailtje sturen naar spoed@ocean.nl
Ik kan de huur niet op tijd betalen, wat nu?
Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op. Stuur een mail naar rentals@ocean.nl
Heb je meer vragen?
Download dan de Woonmap hieronder. Staat je vraag niet in de woonmap? Neem dan contact met ons op.
Verhalen van huurders
Meer over Ocean Group
Over ons
Lees meer over Ocean Group.
Krijg inzicht over wie wij zijn, wat we doen en wat onze waarden zijn.
Activiteiten
Lees meer over onze activiteiten.
Een complete overview van onze bedrijfswerkzaamheden.
Projecten
Bekijk onze projecten, deze bestaan uit zowel residentieel als commercieel vastgoed.